SANES – 29 / JORBA SOLÀ CADET MASCULÍ A – 26
UNA PASSA MES, I VICTÒRIA.
Aquest dissabte 10 d’Abril, el cadet masculí de l’Igualada va iniciar la seva participació en el tan esperat campionat, i en una normalitat esportiva,
que vam poder gaudir 9 dels incondicionals pares que anem on toqui tot i la situació actual a causa de la pandèmia.
Destacar que el club de Sant Esteve ens va rebre cordialment i no vam tenir cap problema per entrar en les seves instal·lacions.
El partit no va decebre a ningú, va ser trepidant i disputat fins al final, moment en el qual el físic i l’encert van fer que la balança decantés de la banda local. El primer temps va ser un clar exemple del que s’espera d’aquest joc apassionat i de contacte amb anades i tornades que van fer que els nois del CHI en gran part del minutatge anés per davant. Però al final les correccions del entrenador i un joc vibrant van fer que arribessin amb taules,13-13, al descans.
La segona part, va iniciar-se amb una petita davallada dels anoiencs que va fer que els locals per moments es distanciessin de 5 al marcador. L’esperit lluitador dels nois va fer que s’eixugues aquesta diferència al marcador final de 3 gols, 29-26, en part per la falta de tirs a porta dels visitants del CHI,6 tirs en 20 minuts, com per l’encert dels locals que van saber gestionar el seu bon inici en aquest segon temps. Al final una targeta blava local, va fer que saltes alguna espurna, i va generar una mica de confusió en el lluminós que no va reflectir el gol final de l’Igualada.
Animar al conjunt que de mica en mica va agafant el ritme que tant costa en aquest temps.
Jugadors: Oriol Pou, Aniol Gumà, Xavier Malpartida, Ot Palmés, Ferran García, Pol Alonso, Jaume MagaÒa, Oriol Cirera, Arnau Albareda, Guerau LLansana, Arnau Vagas i Roger Trull Porters: Aitor Doncel i Jan Tardà
Entrenadors: Agustín Vázquez. Delegats: Paco Alonso i Pilar Guardiola