CH LA SALLE MONTCADA 44 – JORBA SOLÀ CH IGUALADA CADET B MASCULI 33
Una primera part molt ajustada, en què s’ha arribat al descans amb un resultat en contra de 23-18, però que ni molt menys ha estat representatiu del joc, ja que els nombrosos pals, no ens han permès superar a l’adversari; però fins aquest moment el joc era molt igualat, i tot i alguns desajustos en els passes, els nostres jugadors estaven força bé, tant en atac, com en defensa amb bones aturades per part del nostre porter.
Al començament de la segona part, la dinàmica ha estat la mateixa, però a mesura que avançaven els minuts, l’esgotament físic, pels pocs recanvis possibles i les imprecisions i desajustos per falta de rodatge de començament de lliga, passaven factura a l’equip que no aconseguia parar al contrari en els contraatacs, i la diferència de gols anava augmentant.
Falta agafar la confiança suficient, perquè la feina es vegi reflectida en el joc de l’equip. Tot i el resultat en contra, cal felicitar els jugadors per l’esforç i la motivació.
Per últim, un reconeixement a l’esportivitat dels dos equips, ja que en tot moment els nois han estat exemplars.
Endavant equip!