Club Handbol Igualada

logo_2-removebg-preview (2)

Croniques partits 16 – 17 desembre

LLIGA SEGONA CATALANA SÈNIOR MASCULINA, GRUP B JORNADA 12

Data : 16-12-2017

hora: 21:00

FINQUES ARGENT HANDBOL IGUALADA: 33

OAR GRACIA SABADELL B : 32

PRIMERS EN SOLITARI A LA LLIGA

Partit que s’ha jugat a Igualada el passat dissabte amb el OAR Gràcia Sabadell i en el que l’Igualada es jugava continuar com a primer de grup contra un equip que es troba al lloc sisè a la classificació, però que portava guanyant el 5 últims partits.

Com estava previst el partit ha estat molt complicat de guanyar pels jugadors igualadins, els primers 10 minuts la igualtat era total i inclús l’equip de Sabadell ha estat per moments avançat en el marcador encara que per només 1 gol, però a partir del minut 15 el Finques Argent Handbol Igualada ha pogut anar avançant en el marcador i arribar al final de la primera part amb un resultat de 17 a 13 , quatre gols, però com anava el partit no era per estar tranquils.

En la represa els anoiencs ha continuat lluitant i mantenint una diferència de 2 a 3 gols a favor i els de Sabadell no es donaven per vençuts, es preveia un final de partit d’aquells que es diuen d’infart, als minuts 26 i 27 l’Igualada ha estat sancionat amb exclusions de 2 minuts, per el que han estat jugant una estona amb només 4 jugadors de pista, aquest fet ha estat clau perquè l’OAR Gràcia Sabadell ho aprofités i és poses el marcador amb empat a 32 quan faltaven dos minuts pel final, però els de casa ha demostrat altra vegada sang freda i en un error d’atac del visitant ha permés a l’Igualada recuperar la possessió i en el contraatac ha estat decisiu marcant els igualadins el gol de la victòria.

33 a 32 pel Finques Argent Handbol Igualada, premi pels igualadins que s’ho mereixien, ja que tot el partit han anat sempre pel davant.

L’equip igualadí passa a ser líder únic de la lliga, ja que el SA Súria va empatar el diumenge en seu partit contra l’Handbol Poblenou. Primer doncs el Finques Argent Handbol Igualada amb 19 punts, segon SA Súria amb 18 i tercer l’Handbol Valldoreix amb 16 punts.

Entrenats per Pol Cantero, han jugat:

Porters: Eric Plaza (10 aturades) i Jordi Bermejo (6 aturades)

a la pista: Oscar Visa (5), Jordi Vilarrubias (1), Esteban Lezama (1), Rubén Àlvarez, David Cubí (1),

Josep Lluis Àlvarez, Sergi Garcia (6), Marc Vilches (3), Jordi Grado (5), Adrià Suero (5) i Roger Calzada (6)

 

Proper partit ja dins l’any 2018 contra l’Handbol Parets B, el dia 14-1-2018

 

SEGONA CATALANA JUVENIL MASCULI ST. CUGAT B- C.H. IGUALADA

IGUALTAT AMB DERROTA FINAL

 Dissabte ens tocava desplaçament a St. Cugat. I es preveia difícil, ja que està en el grup capdavanter i així va ser , un partit amb diferències molt curtes pels dos equips amb un empat a la mitja part. A la represa la mateixa tònica fina que al minut 20 el St. Cugat es va ficar pel davant i ja no els vam poder enganxar, sempre amb una diferència curta però estable fins al resultat final de 26-23. Cal no perdre la concentració, cada vegada ho fem millor però encara ens queda una mica El partit el van jugar els següents jugadors Iker Sabuquillo, Max Segura, Fernando Almendro, Arnau Capitán, Cesc Carles, David Malpartida, Xavi Oliva, Marc espinagosa, Ivan Ruiz, Arnau Torner, Toni Puig, Xavi Reina, Marc Andreu i a la porteria Joel Solanelles. Entrenador Josep Garcia

PRIMERA CATALANA JUVENIL FEMENINA 14-12-2017 PRIMERA FASE GRUP A JORNADA Nº 7

PARTIT AJORNAT

LES FRANQUESES 21 – CH IGUALADA 21

Les noies han aconseguit sumar un punt en una pista sempre molt complicada.i amb un rival força dur. Els partits en mig de setmana sempre són complicats, a més a més va ser un desplaçament llarg i accidentat, després d’escola i amb exàmens per entremig, però tot i això les noies tenien moltes ganes de demostrar que juguen bé, que tenen ganes, que cada cop ho fan millor, que el partit no s’acaba fins al xiulet de l’àrbitre, i que lluiten fins al final. En la primera part a les noies els va costar entrar i trobar-se còmodes i es va arribar a un resultat de 13 a 10 al final d’aquesta. A la segona, les nenes van començar a treballar de valent aconseguint un avantatge de 3 punts, però finalment el resultat va ser de 21 a 21. Sempre agraïm la implicació de les cadets amb el nostre equip, però avui encara més, com he dit en començar aquesta crònica, els desplaçaments a mitja setmana són complicadíssims per a les nenes i a sobre l’endemà tenien classe. Jugat amb: Aida López, Alba Camañes, Alba Casé, Ariadna Sanjuán, Laia Sanuy, Laia Tarrida, Marta Segura i Olga Núñez. Entrenats per Àngel Arias.

FEDERACIÓ CATALANA D´HANDBOL PRIMERA CATALANA JUVENIL FEMENINA 16-12-2017 PRIMERA FASE GRUP A JORNADA Nº 13

CASTELLDEFELS 25 – CH IGUALADA 28

Avui les noies han posat tot el cor a la pista, han treballat de valent, han jugat en equip i han sabut aprofitar els avantatges individuals. La primera part ha estat molt igualada, arribant a un resultat de 17 a 16 al final d’aquesta. A la segona les nenes han jugat cada cop més segures i molt fortes en defensa cosa que els ha permès imposar-se finalment per 25 a 28. Jugat amb: Aida López, Alba Camañes, Alba Casé, Ariadna Sanjuán, Laia Sanuy, Laia Tarrida i Olga Núñez. Entrenats per Àngel Arias i Nico Orozco.

 

CADET MASCULÍ GRUP E 2ª CATALANA JORNADA 9

CH IGUALADA BLAU 30 — LICEO FRANCES 31

CADET MASCULÍ GRUP E 2ª CATALANA JORNADA 10

JUVENTUT HANDBOL MATARÓ A 37 — CH IGUALADA BLAU 30

 

JUSTETS

No vaig poder anar al desplaçament de Mataró, però després de ben entrada la nit, gràcies a un horari infumable, (espero que el club es cuadri i els hi tornem a ells i als amics de la Garriga), L’arribada del meu fill, amb cara de cansat, i preguntat per com havia anat, contesta: amb ulls plorosos i veu tallada, papa ho em donat tot, fins i tot amb 5 a pista hem remuntat i quasi ho fem, són uns prepotents i uns creguts, els espero a la tornada, nois amb febre, una capsulitis, poca gent a la banqueta i ho hem lluitat fins al final.

No tinc paraules per rebatre això.

La freda: La primera part horrorosa, la pitjor de la temporada.

La calenta: Carlos, és la posició més complicada de l’equip, la més mirada, tu treballa i treballa per millorar i entrena moltíssim i tot sortirà millor, I Dimas graciés per ser un valent.

Entrenats per : David, i Cèsar a la part de delegats

Em jugat amb: Dani, Edgar ,Pol, Isaac, Manel, Sergi, Carlos , Biel i Dimas

Ànims i a seguir.

Dani leon

 

1ª CATALANA INFANTIL FEMENÍ C.H. CANOVELLES- 7 ACADÈMIA IGUALADA CHI-39

 

Partit fàcil jugat per les nostres jugadores contra un rival clarament inferior. Defensa tres-tres per treballar el físic i ràpidament marxen al marcador amb bon joc i bona defensa. La primera part acaba amb el resultat de 3-24 sense més novetat. Al cap de pocs minuts de començar la segona part, en un partit plàcid i sense cap emoció al marcador, apareix un personatge que ja l’haureu vist en altres esdeveniments esportius disfressat d’entrenador, es tracta de l’ «special one». En una jugada que hem vist mil vegades en molts partits d’handbol, una jugadora fa una falta a una altra i aquesta l’aparta traient-se-la de sobre. Que no calia i no hi havia cap necessitat, totalment d’acord però les jugadores venien enganxades de feia estona. D’això l’ «special one» en fa la seva creuada personal. Insulta a la jugadora del nostre d’equip, contagia la grada contra l’àrbitre i esperona les seves jugadores per realitzar a partir d’aquell moment un partit dur que el jutge de l’enfrontament no sap parar i on és possible que alguna jugadora es faci mal. Malgrat que el partit es va tornar lleig gràcies a l’individu les nostres jugadores van seguir agafant distància en el marcador fins al minut final. Llavors amb el partit finalitzat quan les jugadores i els tècnics es creuen i es xoquen les mans , l'»special one» es guarda les mans a la butxaca per evitar tindre temptacions de posar el dit a l’ull a algú i si més no estalviar-se de saludar. Us pensàveu que la imperial actuació de l'»special one» s’havia acabat aquí, doncs no, les seves jugadores i ell fan rotllana al mig de la pista i reben l’aplaudiment del públic i de l’equip igualadí. El nostre entrenador que és un senyor va fins on es troba ell i li dóna la mà. L’especial one li torna la salutació i quan les nostres jugadores comencen a fer el cèrcol agafa i marxa per evitar una vegada més demostrar qualsevol tipus d’esportivitat cap al nostre equip. En fi, personatges que no tenen clar on són i que no fan cap bé a l’esport. Perdoneu que hagi parlat tan poc d’handbol, però quan et creues amb un «special one» et deixa marcat. Jugadores: Núria Checa, Aroa, Rebeca, Alba, Judit, Erika, Mèlat, Núria Garriga, Aina i Júlia. Entrenadors: Sergio i Olga Delegats: Pilar i Jerson

 

 

Aleví Masc. nivell 1

 

Acadèmia Igualada CH Igualada 1-2 KH7 Granollers

 

Apassionant jornada 8 d’alevins de nivell 1 la que s’esperava el dissabte 16 de desembre a la pista polivalent de les comes, arribava el líder de la competició, el KH-7 Granollers contra el segon, els nois de l’Igualada esperaven la revenja del partit jugat a Granollers, però dues importants baixes d’última hora per malaltia, van fer que els ànims dels nois de l’Igualada minves, així i tot, van voler plantar cara a l’adversitat, però la derrota va ser un cop massa dur pel joc que es va veure a la pista.

Van jugar Damià Pou, Guillem Cabre, Adrià Nogales, Roc Esteve, Oriol Minguito, Àlex Arribas, Anton Aguilera, Jan Riba i Raul Van Dinteren, Entrenats per Roger Calzada, Pol Calvet i Andrea Romero,

La primera part, el marcador no reflecteix el joc realitzat per l’Igualada 2 a 7, la segona part les coses es van equilibrar i nomes la mala sort va fer que no es guanyes 5 a 6, la tercera part, un gran encert del porter rival i una desconnexió dels nois va fer que el marcador es dispares amb un 1 a 13, la ultima part l’Igualada, va filar prim en defensa, però un altre cop l’encert del porter rival va fer que el marcador quedes 1 a 2.

  1. Arribas

 

CAMPIONAT ALEVÍ FEMENÍ JOCS ESCOLARS BAIX LLOBREGAT. GRUP C

 

ACADÈMIA IGUALADA C.H.IGUALADA 12- EH SANT VICENÇ 4

 

Cinquè partit cinquena victòria. Les alevines del C.H. Igualada van jugar aquest dissabte el seu últim partit de la primera fase a casa contra l’EH SANT VICENÇ on van guanyar les quatre parts. L’equip visitant a estat l’equip que ha posat amb més dificultats a les nostres jugadores però tot i així van saldar el partit amb una victòria mes. L’equip local va ser molt sòlid en defensa i molt efectiu amb atac, tallant pilotes i anant al contraatac molt rapidament. Cal dir que les jugadores locals van anar de menys a més arriba’n a un molt bon nivell en el partit.

 

Partit jugat amb: Ariadna, Clàudia, Emma, Iona, Júlia, Míriam . A la banqueta, sota la direcció del Nico, Abril i Mònica i com a delegat Magí.

 

També destacar que el ACADEMIA IGUALADA C.H.IGUALADA encara resta invicta a la competició i que compte tots els seus partits com a victòries en aquesta primera fase.

 

XII TROBADA HANDBOLICAT 2017

 

Diumenge es va celebrar XII TROBADA HANDBOLICAT 2017 amb la marato de tv3 on va participar l’equip del Acadèmia Igualada C.H.Igualada femení que es va proclamar campió del torneig guanyant a l’equip mixta del C.H.ODENA en una agònica i molt igualada final.

 

Partit jugat amb: Ariadna, Clàudia, Emma, Iona, Júlia, Míriam , Jana, Aïda. A la banqueta, sota la direcció del Nico, Abril i Monica i com a delegat Magí.

 

ACADÈMIA IGUALADA CHI ALEVI GROC
2017.12.16
Aquest dissabte ens hem enfrontat al C.E. Molins de Rei-2015 BLANC, es va començar
amb molt ímpetu, demostrant que jugavem a casa. El ritme es va mantenir durant tot el
partit, en què hi va haver molt contacte físic, de vegades massa. Malgrat tot, no vam poder
superar-los cap de les parts, quedant finalment 24 – 30. S’aprecia un joc més conjuntat i un
augment de la pressió defensiva del nostre equip. Com sempre dóna gust veure com
gaudeixen els nostres jugadors tot i que els resultats no ens acompanyin.
Entrenadors: Max Segura, Cesc Carles
Jugadors: Jan Vermell, Roger Oliveres, Guiu Gomez, Biel Homs, Eric Angel, Lluc Pons,
Roger Guinart, Roc Esteve, Nil Camps.
Porters: Miquel Baró, Xavi Alonso

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *