1ª TECNIFICACIÓ FEMENINA DEL CLUB HANDBOL IGUALADA
Després de la bona acollida del campus i la gran resposta de la gent, el club va apostar per una tecnificació femenina, orientada a infantils, cadets i juvenils, de gran qualitat i per donar una gran empenta a les noies i al nivell d’entrenament durant una setmana.
Per això es va poder comptar amb la nostra col·laboradora i amiga Maria Cadens, Técnica de la federació catalana d’handbol i llicenciada en INEF, i el nostre jugador i entrenador Roger Calzada.
Molt contents per les 22 inscripcions, i sobretot per la presencia de noies de Vilanova del Camí, Sant Pere de Ribes, Esparraguera i Igualada,molt agraïts per la seva confiança. L’objectiu ha estat fer una tecnificació a la alçada del club, i que les noies gaudissin de mètodes d’entrenament diferents i exercicis de qualitat , que el club vol definir com a línia de treball en totes les categories.
Durant tota la setmana s’han treballat aspectes físics, atac i defensa, llançament en varies posicions, tècnica individual, porteria i el més important, han estat molt propers a les noies, corregint i ajudant-les a millorar en tot moment.
Agrair a tothom el treball fet per poder fer aquesta tecnificació i si es possible en la aturada Nadalenca intentarem fer una altra proposta, intentar obrir-ho a la branca Masculina
Daniel Leon
Galeria de fotos : https://www.facebook.com/pg/chigualada/photos/?tab=album&album_id=1971763792849546