LLIGA 2ª CATALANA SENIOR MASCULI GRUP B FASE 1 JORNADA 25
PALAUTORDERA SALICRÚ: 32 C.H.I. IGUALADA : 27
PARTIT DE TRAMIT
Penúltim partit de la temporada de lliga en el que l’Igualada ja no es jugava res, perquète assegurada la permanència a la categoria i tampoc podia aspirar ja a jugar les fases d’ascens. El Palautordera sí que necessitava guanyar com fos, ja que li anava poder jugar les fases d’ascens .
L’ Igualada però no anava amb els braços baixats, volia guanyar si mes no per orgull i perquè juguen per guanyar sempre. Però el problema que te l’equip aquestes últimes 3 jornades és encara persistent, tenen 4 jugadors lesionats i 4 mes que per diversos motius no poden jugar.
Tot i això els 8 jugadors (de 14 que han de jugar) han lluitat molt i els primers 20 minuts han estat al nivell del Palautordera,( al minut 20 el resultat era d’empat, 8 a 8) però a partir de les hores l’esgotament s’ha començat a veure en les files dels Igualadins, sense poder fer canvis pràcticament, els del Palautordera , que si que tenien els 14 jugadors a la banqueta, s’han aprofitat i al minut 30 el resultat era de 14 a 11.
En reprendre el partit a la segona part l’ Igualada que havia pogut descansar els deu minuts reglamentaris ha començat amb més força i al minut 10 d’aquesta segona part han assolit acostar-se al marcador , 17 a 16.
Només 1 gol de diferència. Resultat que s’ha mantingut fins al minut 15 en el que un altre jugador de l’Igualada, en David Diaz , s’ha lesionat en una jugada fortuïta havent-se de retirar per no poder seguir a la pista. A partir d’ací l’ Igualada ha hagut de fer canvis de posicions que han agreujat més la falta de jugadors en els extrems, de pivots i de laterals. Als minuts finals el Palautordera ha demostrat la seva superioritat numèrica i s’ha anat avançant a poc a poc en el marcador acabant el partit amb el 32 a 27 definitiu.
Pròxim partit, el últim de la temporada de lliga, a Igualada el 29 d’Abril contra el líder el A.E. Aula de Barcelona.
Es preveu que l’Igualada per aquesta data ja tingui recuperats a uns quants jugadors i el partit sigui dels que fan afició.
Entrenats per Pol Cantero Carbonell, han jugat ;
A la porteria : Eric Plaza (13 aturades)
Jugadors de pista: Oscar Visa (3), Jordi Vilarrubias (1), Esteban Lezama (4), Sergi Garcia (8), David Diaz (3)
Jordi Grado (8) i Roger Calzada.
COPA CATALANA JUVENIL MASCULÍ
HANDBOL HANDBOL ST. MIGUEL 19 – 33 C.H.IGUALADA
MILLORANT
Primer partit de copa i ens desplaçàvem a Barcelona per jugar contra l’Handbol St. Miguel un rival desconegut per nosaltres i que a priori no semblava que ens pogués complicar gaire les coses i així va ser, un partit tranquil on en tot moment l´Igualada va tenir controlat amb dalt i baixos però que en tot moment vam tenir controlat, amb el resultat final de 19-33. S´ha de continuar treballant …….
Per l´Handbol Igualada van jugar Nil Subirana, Xavi Oliva, Iker Sabuquillo, Gerard Carrasco, Ivan Ruiz, Arnau Capitán, Nico Orozco, Pep bové amb Ivan Salazar a la portería. Entrenador Joan Alcoberro.
MOLTA FORÇA I A SEGUIR TREBALLANT!!
COPA CATALANA CADET MASCULINA primera fase Grup A 1ª. Jornada.
Finques Argent Igualada 30 – 42 Handbol Sant Joan Despí A
Es va lluitar
El dissabte 22 d’abril l’equip cadet masculí Finques Argent del CH Igualada va rebre, en el Poliesportiu de Les Comes d’Igualada, l’equip Handbol Sant Joan Despí A. Els cadets del Club Handbol Igualada van mostrar un joc potent i efectiu a l’inici dels dos períodes del partit. No obstant això, la millor preparació física dels rivals va permetre la seva victòria. Els igualadins van desplegar un bon joc d’equip amb molta circulació de pilota, però els visitants s’obrien pas amb facilitat trencant la defensa local. Nombroses pèrdues de pilota dels igualadins van permetre contraatacs del Sant Joan Despí sense oposició defensiva. Els igualadins van mostrar una bona actitud, no van renunciar en cap moment a endur-se el partit, però novament els 30 gols marcats no serviren per aconseguir la victòria.
Dirigits per Joan Alcoberro, van jugar: Joel Solanelles, Biel Morales, Marc Espinagosa, Arnau Torner, Marc Muntané, Biel Hornas, Agustín Vázquez, Fernando Almendro, David Malpartida, Marc Andreu i Pol Calvet
COPA CATALANA INFANTIL FEMENINA GRUP A – PRIMERA FASE 22/04/2017 JORNADA 1
CHI 24 – 24 JOVENTUD HANDBOL LA LLAGOSTA
SEGUIM CREIXENT
JOSEP CARBO. Tornada de les vacances i amb les piles molt carregades. Tercer enfrontament amb aquest equip de la Llagosta fort física i tàcticament parlant. Un equip difícil de creuar la seva defensa i difícil de parar en el seu atac. Un equip que les igualadines van saber fer jugar les seves cartes i van saber tractar de tu a tu en tot moment. Tirs exteriors i algun contraatac que van fer que el partit fos un estira-i-arronsa sense que cap equip marxes en el marcador mes que l’altre. Així arribem a la mitja part amb un 13 – 14. Començada la segona part va semblar que les visitants podien marxar en el marcador posant una diferència de 4 gols però que ràpidament van ser neutralitzats per les nostres jugadores en un final de partit elèctric i trepidant com últimament en tenen acostumats. Una última posició per part de la central amb una passada mil·limètrica que va arribar a l’extrem amb precisió Suïssa i que l’àrbitre va aturar amb el xiulet final podia haver estat la victòria per les igualadines. Encara que l’empat va ser un just resultat.
Jugadores: Julia Lladó, Mireia Monleón, Aina Hornas, Nuria Garriga, Carla Carbó, Karen García, Elia Dueñas, Dàmaris Rosa , Marta López i Erika Chia Porteres: Ari Sanjuán ,Marina Martí Lesionades: Melat Olivé Delegats: Jerson Chia i Josep Carbó
Cos tècnic: Laura Baraldés
FEDERACIÓ CATALANA D´HANDBOL PRIMERA CATALANA INFANTIL MASCULÍ NIVELL A
CHI GUALADA 19 – ST. ESTEVE PALAUTORDERA 22
EMPATXATS DE MONA
Jornada inter-setmanal, que venia donat per la petició del club visitant, i no ens va anar gaire bé, abans de les vacances, estàvem embalats i en «subidon» de bones sensacions, i vam acusar la falta d’activitat. Vam començar molt forts i ràpids, treballant bé a les bandes i concentrats en defensa, però, després vam estar un pèl nerviosos, no vam triar bé les accions d’atac, i vam arribar al descans amb un desavantatge de 2 gols, la segona meitat, a part d’algunes accions de tall i contraatac, vam estar desconcertats i no vam definir be, i no vam poder en cap moment igualar e intentar donar la volta. La freda: Després de 22 jornades encara, tenim dies en què només estem al 105%, uns quants jugadors, i això ens penalitza molt.
Avui em jugat amb: Sergi, Alex, Noel, Pol , Dani , Igor, Edgar,Dimas , Joan, Raúl, Isaac, Marc , Guillem , Hugo anima’n
Entrenats per: Roger,Nil i Carles Staff tècnic: Dani i Dani Pajuelo Daniel Leon
CH ST LLORENÇ SANT FELIU 31- CH. IGUALADA 33
ViCTORIA DE PRESTIGI
Segueixo pensant, que ens van les mogudes fortes, no tenim una regularitat, però l’únic que tinc clar, és que en pistes fortes i equips més forts, ho donem tot, i som competitius al 150%, per tant és així com em de competir tots els partits, felicitats i no era fàcil i veu fer un extraordinari partit. Vam començar amb un marcador bastant ampli a favor nostre, però la cosa no va durar molt, vam acabar la primera part guanyant de 2 ( 12-14 ). La segona part va ser completament diferent, ja que ells van pujar la defensa gairebé fins a mig camp, però ho vam saber solucionar i fer gols bastant fàcils van fer que el marcador puges a favor nostre. La freda: no tinc fred La calenta: exemplar comportament de les aficions, i felicitats pel col·legiat, perfecte així hauria de ser sempre. Avui em jugat amb: Sergi, Alex, Pol , Dani , Igor, Edgar, Joan, Raúl, Isaac, Marc , Guillem , Hugo, i Eric Entrenats per:Nil i Àngel Staff tècnic: Samu Daniel Leon
COPA CATALANA ALEVÍ MASCULÍ-MIXT NIVELL 1. 6a jornada
COPA CATALANA ALEVÍ FEMENINA (NIVELL 1) PRIMERA FASE
CH IGUALADA 10-6 GAVÀ GRANA
Dissabte 22 d’Abril, les nostres nenes van jugar un súper partit a casa nostre, van guanyar les 3 primeres parts, van jugar molt, o van donar tot al camp, bon atac, bona defensa i van recollir la seva merescuda recompensa.
Bones sensacions doncs seguint amb aquesta línia els resultats van arribant.
Dirigides per Laura Baraldés i Èlia Roca.
Van jugar: Alba, Lorena, Iona, Mireia, Aroa, Miriam, Julia, Ariadna, Rebeca i Clàudia.
Portera: Judit i Nuria