Club Handbol Igualada

logo_2-removebg-preview (2)

Croniques 18-19 Febrer

SeniorMasc2017CHI-HVilamajor-32

 

LLIGA SEGONA CATALANA , SENIOR MASCULI GRUP B

CLUB HANDBOL IGUALADA  29 — CLUB HANDBOL VILAMAJOR  (B)  22

Partit jugat el dissabte 18 de febrer al Pavelló de Les Comes de Igualada entre el
Club Handbol Igualada i el Handbol Vilamajor. Al Igualada li era essencial
guanyar aquest partit per no perdre els llocs de permanéncia en aquesta lliga i
també poder optar a llocs per un possible ascens de categoría.
El partit inicialment ha estat molt igualat i encara que l’Igualada sempre anava
pel davant, els de Vilamajor no els deixaven marxar en el marcador i les diferències
eren mínimes de 1 o 2 gols com a màxim. A estat a partit del minut 15 que anaven
9 a 7 quan l’Igualada ha començat a despegar poc a poc amb bones jugades de contraatac
i també una bona actuació de la defensa i de la portería, aconseguint arribar al minut
30 de la primera part amb un resultat de 17 a 13 , quatre gols que donaven una certa
tranquilitat al equip.
Al inici de la segona part l’Igualada ha sortit molt endollat i segur de poder guanyar aquest
partit i han jugat com saben fer-ho , amb una bona defensa i aprofitar els errors del Vilamajor
per iniciar contraatacs molt ràpids i efectius, s´han anat distanciant del seu rival i als minuts
finals ja es veia que la victória era factible per que la diferència ja arribava als 6, 7 i 8 gols a
favor dels igualadins i el Vilamajor ja es veia que donaven el partit per perdut. Acabant al minut
60  amb el resultat de 29 a 22.
Bona actuació dels 2 equips amb un bon fair-play per part dels dos contrincants, un partit que fa
afició per que els dos equips ho han donat tot a la pista.
Pel Club Handbol Igualada , entrenats per Pol Cantero Carbonell han jugat:
Adrià Suero (2), David Cubí (1), Esteban Lezama (4), Josep Lluis Alvarez, Oscar Visa (3), Roger Calzada,
Jordi Vilarrubias, Sergi Garcia (3), Jordi Grado (6) , David Diaz (9), Pere Sendra, Daniel Fons (1)
Porters:  Jordi Bermejo ( 12a.)  i  Eric Plaza (8a.)
FEDERACIÓ CATALANA D´HANDBOL PRIMERA CATALANA  18-02-2017
CH. IGUALADA 28  —   BM. LA ROCA 26
S´HAN QUEDAT DE ROCA
Tinc que reposar el Ferrari, això segueix millorant, i sembla que de moment, seguirem en dinàmica positiva, anem com un coet, i treballarem per seguir així.
Ens van les mogudes fortes, sempre ho he dit, mancats físicament, amb jugadors dolorits, constipats, es igual, som una pinya, i molts nois han fet un pas endavant en els últims partits, i tots, tots, estem fen equip. Hem començat molt be, rapits intensos, obrint el camp, llançaments ben escollits,encertats en atac, que han permès, fins i tot marxar de 4, llavors ells han apretat defensivament,bastant durs en defensa, sobretot als extrems, els quals, han sortit tots lesionats, En un moment, la banqueta, semblava una infermeria, no donàvem coll, s’acumulaven els dolors, sang, uff, quin estrés, però es igual, nosaltres a lo nostre, fins als descans amb un 15-14.
La segona meitat, un espectacle de esforç, coratge, il·lusió, força,solidaritat,nivell i molt d’handbol, en aquets noiets espectaculars, que han patit i s’han comportat amb una maduresa i esportivitat admirables, bona defensa 3-3, en el moment clau i important del partit, al final explosió de felicitat, i fins i tot alguna llagrimeta, molt i molt merescuda d’emoció, felicitats a tots!
La freda: Segueixo sense entendre el comportament, de segons quines persones, que representen un club referent al Vallès, molt altives i prepotents, que clarament, estan acostumats a guanyar sempre, i no saben el que es ser humils, i construir un equip des de els fonaments.
La calenta: Quin goig de graderia, com hem empès, gracies a tots, sempre he pensat que la sala polivalent no està a l’alçada de partits importants, però ja sabem com funciona això.
Avui em jugat amb:  Eric, Sergi, Alex, Noel, Marc,Raúl , Dani , Igor, Hugo, Edgar,Dimas , Pol i Joan, i Issac
Entrenats per , Roger, Nil , staff tècnic Dani i Samu. Infermer: Dani Pajuelo
Dani Leon
CHIfem-Ascolleidatana-27
LLIGA CATALANA 2ª FASE  INFANTIL  FEMENI  JORNADA 4  19/02/2017
CHI  22  –  24  ASSOCIACIO LLEIDETANA
Josep Carbó. Molt  bones sensacions en aquesta segona volta de la lliga catalana. Canvi radical en el estil de joc de l’equip igualadí. Una defensa 3 – 3 que cada vegada va a mes i mes. Intensitat i bon fer.
Bon començament de partit amb petites diferencies en el marcador. Un tira i afluixa per part dels dos equips amb reiterats contraatacs per part de les locals. En aquest parany s’ha arribat al descans amb una diferencia d’un gol a favor de l’equip de la terra ferma.
Tornem a la segona part i el mateix estil de partit. Les lleidatanes  aconseguien marxar en el marcador de 4 gols de diferencia a falta de 4 minuts per el final. Però les locals encara no havien donat el vist i plau en aquesta partit. I aquets 4 minuts  han semblat dues hores per les jugadores lleidatanes. Ens han faltat 5 minuts mes i segur que hagueren pogut guanyar però no patiu que tot arriba i arribarà.
Les nenes comença’n a tenir confiança en elles mateixes i comença’n a creure en les se ves possibilitats. S’han despertat  les lleones que porten dintre i penso que bona part de culpa la te la seva entrenadora  (Laura) que cada partit acaba afònica i esgotada de donar instruccions per que això funcioni.
Endavant Nenes Sou Molts Grans.
Jugadores:Érika, Julia, Nuria, Melat, Aina, Mireia, Carla, Karen, Elia, Dàmaris i Marta
Porteres: Marina I Ari.
Cos tècnic: Laura

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *