Club Handbol Igualada

logo_2-removebg-preview (2)

Cròniques del cap de setmana: 30 i 31 de gener

SEGONA CATALANA SÈNIOR MASCULINA. Primera fase. Grup A. Jornada 15.

C.H. Sant Esteve Sesrovires “B” 29 – 28 Club Handbol Igualada

Nova derrota tot i la millora en el joc

Partit disputat al poliesportiu municipal de Sant Esteve Sesrovires a les 21:15, pavelló bastant ple d’aficionats de l’equip local. Partit corresponent a la quinzena jornada de Segona Catalana, que enfrontava el Sant Esteve amb l’Igualada, onzè i novè classificats respectivament.

Al començament del partit ambdós equips estaven descentrats i els costava molt arribar a marcar a la porteria contraria, el joc pels dos equips era una mica desorganitzat  i prevalia el joc individual. Al minut 15 el resultat era 3 a 2. En el segon quart els dos equips van començar a jugar més seriosament però amb molts desencerts per part de l’ equip igualadí, es perdien pilotes i es feien passades errònies. Però tot i això en els últims minuts de la primera part l’Igualada es va començar a centrar i plantar cara al Sant Esteve, això va permetre acabar la primera part 14 a 11 però es veia una recuperació del joc de l’Igualada.

En la segona part el partit va començar amb atacs del Sant Esteve i incrementant la diferència de gols però l’Igualada va saber mantenir el tipus i es van fer algunes jugades bones. Tot i que el Sant Esteve en alguns moments es va posar a 6 gols de diferència l’Igualada no defallia en el seu joc i amb tenacitat i paciència continuaven esgarrapant gols. Va ser arrel d’unes errades arbitrals i que un dels nostres jugadors va protestar que li varen aplicar dues expulsions de 2′ consecutives i per tornar a protestar la targeta vermella. Als pocs minuts una vermella directa per agressió al contrari a un altre jugador de l’Igualada i poca estona més, baixa d’un jugador de l’Igualada per lesió. En poca estona es van quedar amb 3 jugadors menys. En aquestes condicions l’equip va quedar pràcticament desmuntat i tot i això una mica més i aconsegueixen remuntar. Final 29 a 28, una mica injust, més que res pel bon joc de la segona part de l’Igualada.

El pròxim partit serà a Igualada contra l’Handbol Egara, vuitè classificat.

Entrenats per Josep Garcia, van jugar: Jordi Bermejo (7a.) i David de la Cerda (5a.), com a porters. José Luís Álvarez (2), Sergi Garcia (7), Pere Sendra (1), Rubén Álvarez (1), Jordi Vilarrubias (1), Jordi Grado (1), Oscar Visa (12), Roger Calzada, Aitor Fernández, Pol Cantero (3), David Cubí.

Patrocinador: Marcel Claramunt

 

LLIGA CATALANA SÈNIOR FEMENINA. Primera fase. Grup únic. Jornada 17.

Club Handbol Igualada 23 – 20 C.E. Tortosa

Contentes per la victòria

Jordina Marsal. Aquest diumenge 31 de gener les noies del sènior del Club Handbol Igualada van jugar al pavelló de les Comes contra el Tortosa.

Les igualadines necessitaven una victòria per trencar la dinàmica de derrotes que els donaria moral i ànims. S’enfrontaven a un equip situat a mitja taula de la classificació i que en el partit d’anada les havia superades per tres gols de diferència.

Ja des d’un bon inici la igualtat al marcador va ser constant, les igualadines van sortir disposades a puntuar i a mantenir el marcador al seu favor. Van desplegar un joc segur, fent atacs elaborats sense gaires pèrdues de pilota i amb encerts a porteria, que juntament amb una defensa ferma i agressiva van aconseguir anar per davant durant tota la primera part, tot i que amb poc avantatge. Les visitants se’ls veia mancades d’idees i amb dificultats per neutralitzar el joc de les locals. Acabant així amb un resultat favorable per les jugadores d’Alcoberro d’ 11 a 9.

A la segona part les noies de Tortosa van sortir amb energia i disposades a remuntar el partit, encertant dos gols seguits que deixava un resultat igualat. Res estava decidit però les locals no volien deixar escapar la victòria que veien tant a prop. Posant emoció al llarg dels minuts que quedaven per endavant, les locals amb constància i sense defallir van desplegar un millor joc que a la primera part i van ser superiors a les rivals, dominant clarament a la pista sense donar opció a les visitants. Finalitzant el partit 23 a 20.

Entrenades per Joan Alcoberro i Xavier Corbinos van jugar pel Club Handbol Igualada: Laura Baraldés, Laura Ferrera, Jordina Marsal, Maria Noguera, Raquel Arnau, Alicia Nieto, Ainoa Rizo, Marta Muñoz, Ana Vázquez, Lorena Mendoza, Marcel·la Esquerra, Maria Mayol i Júlia Estany.

Patrocinador: Asfalt

 

PRIMERA CATALANA CADET FEMENINA. Primera Fase. Grup B. Jornada 15.

Torró d’Agramunt CHA 11 – 30 Club Handbol Igualada

Victòria a mig gas

31 gener

Partit sense massa història el que es va jugar el passat cap de setmana a Agramunt que – sense intenció de detriment a les jugadores de l’Agramunt – va ser el reflex dels resultats que venen traient els dos competidors en els darrers partits que han anat disputant.

L’Igualada va fer una primera part sense forçar la màquina, fins i tot varen cometre alguna errada a la segona meitat de la primera part, però tot i així aquesta va finalitzar amb un rotund 5-15 al marcador.

La segona part va continuar amb el ritme de la primera, és a dir, amb les igualadines jugant a poc gas, amb l’excepció dels darrers deu minuts, quan es va traçar alguna de les jugades de tiralínies a què ens tenen acostumats darrerament. No obstant, va donar la sensació que van reservar la munició més explosiva per a una altra ocasió que es necessiti més.

D’aquesta manera es va arribar al final del partit folgadament guanyat per 11 a 30. Cal destacar el penúltim gol de l’Igualada, des del lateral esquerra, que va posar en perill la integritat de la xarxa de la porteria de l’Agramunt i va aparèixer una parada màgica, obsequi marca de la casa CHI al públic, a cinc minuts de la conclusió, per si de cas no fos dit que l’equip no va suar la victòria.

Van jugar: Abril Horcas i Xènia Méndez (porteres), Aida López (7), Alba Casé (2), Amanda Sanjuán (1), Andrea Romero (2,1p), Ane Crespo (11,4p), Gal.la Gómez (1), Laia Sanuy (1), Laia Moyes (3), Laia Tarrida (1), Olga Núñez (1). Jugadores lesionades: Jana Elvira. Entrenador: Hilari Canales.

Patrocinador: Cor Verd

 

PRIMERA CATALANA INFANTIL MASCULINA. Primera Fase. Grup únic. Jornada 14.

Club Handbol Igualada 23 – 28 Sant Martin Corazonistas

Impotents

handbol 31-01-2016 082

Poc a explicar, en un partit molt complicat des del primer minut, amb un rival molt ràpid i fort defensivament, la primera part encara que igualada, ja donava sensacions que la cosa no pintava bé. Vam arribar amb un desavantatge de 10 a 11.

A l’inici va ser un calvari, pèrdua de pilotes, males passades, cap encert tàctic, cap sotragada, ni cap reacció. La defensa 3-3 va ser una tortura, no van saber jugar-la i els va portar a la desesperació. Dolenta segona part sense cap excusa.,

S’ha de treballar, però necessiten motivació i sobretot molta ajuda per als nois a superar moments difícils en el partit, s’ha de treballar aquest aspecte i ajudar-los.

Entrenats per Roger Calçada i Laura Baraldés, van jugar amb: Arnau Quintana, Dani, Pol, Agustín, Marc M., Eric, Edgard, Biel, Dimas, Guillem, Bernat, Isaac i Sergi.

Patrocinador: Thebestpadel

 

CONSELL ESPORTIU DEL BAIX LLOBREGAT. HANDBOL ALEVÍ FEMENÍ. Segona fase. Grup A. Jornada 3.              

Club Handbol Igualada 9 – 7 EHC Sant Boi-Benviure

Nova victòria de les súper-nenes

FullSizeRender

El dissabte 30 de gener, al Poliesportiu de Les Comes, l’equip aleví femení del CH Igualada es va enfrontar al CH San Boi per disputar el partit de la tercera jornada de la competició.

Les igualadines van començar una mica perdudes i fluixes, tant que la primera part van acabar amb empat a 13. A la segona part L’Igualada va guanyar lluitant molt. La tercera part també la van guanyar i la quarta la van perdre.

Aquesta fase l’estan trobant més difícil del que estaven acostumades. L’equip igualadí ha d’entrenar molt dur i agafar moltes forces per jugar tant bé com elles només saben.

Animem a tothom a entrenar amb esforç i il·lusió. La setmana que ve hi ha jornada de descans per carnaval! Així que nenes a passar-ho molt bé i a tornar amb moltes ganes per jugar a casa del Sants. Com sempre jugaran amb una actitud positiva i respectuosa vers els tècnics, arbitres, rivals i públic en general.

Dirigides per Laura Baraldés I Elia Roca. van jugar: Judit Solanelles, Alba Senar, Núria Checa, Mélat Olivé, Èrika Chia, Iona Gámez, Mireia Corros,Júlia Oliveras i Aroa Sánchez.

Patrocinador: Agrapes

 

AMISTÓS SPECIAL.

Handbol Montbui 7 – 12 Club Handbol Igualada

Sortir a divertir-se

12642463_10208433949397000_4944262732702866292_n

Diumenge al matí va donar lloc a Santa Margarida de Montbui una nova jornada d’handbol per als més petits. També va ser una bona jornada per a l’equip Special del Club Handbol Igualada on ha disputat un bon partit contra l’equip infantil de l’Handbol Montbui. L’equip Special va sortir amb moltes ganes de gaudir d’aquest dia, i això es va demostrar en el seu joc. Una combinació de passades, jugades i bona compenetració va donar peu als gols.

L’equip va continuar demostrant tot allò que s’aprèn en els entrenaments, i això es va reflectir en el resultat a la mitja part del joc, amb una contundent victòria per 8 – 3. La segona part el joc de l’Igualada va baixar però no va donar lloc a una remuntada de l’equip contrari. Al final del partit, l’equip Special del Club Handbol Igualada va aconseguir la victòria amb un resultat de 12 – 7. Una jornada rodona en què cada jugador va gaudir de les meravelles d’aquest esport.

Jugadors: Ariadna, Marcos (6 gols), Juan (2), Dani (3), Marc, Nora, Mohamed, Alex, Ivan (1).

Patrocinador: SAI Computers

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *