Club Handbol Igualada

logo_2-removebg-preview (2)

cròniques dels partits: 16 i 17 de novembre

Merescuda i necessària victòria del Primer Equip del Club Handbol Igualada    

Club Handbol Igualada 30 – 22 OAR Gràcia Sabadell

TERCERA CATALANA PREFERENT SÈNIOR MASCULINA.1ª Fase. Grup A. Jornada 7

Ton Casellas – Igualada. Partit disputat al pavelló de Les Comes a la una del migdia que enfrontava al Club Handbol Igualada contra l’OAR Gràcia Sabadell, corresponent a la setena jornada de lliga.

Es veia a venir un matx igualat ja que els dos equips es troben a mitja taula i amb els mateixos punts, per tant era important aconseguir la victòria. La primera part doncs, va començar amb un joc anivellat i que es transformava al marcador amb un empat casi constant. Però a mitjans d’aquesta part, es va notar el treball que s’havia fet als entrenaments, i l’equip igualadí va desplegar una defensa sòlida i que permetia forces contraatacs. Per primer cop en molt de temps l’Igualada tenia el control del partit, això els va permetre arribar al descans amb un resultat favorable de 15 a 10.

Encara no hi havia res guanyat, s’havia de continuar jugant al mateix nivell amb el qual s’havia acabat la primera part. Així doncs, al començar la segona part el partit es va desenvolupar de manera que els locals no permetien acostar-se als sabadellencs però tampoc aconseguien deixa sentenciat del tot el partit. Després d’uns minuts de desconcert, l’Igualada va tornar a agafar el toro per les banyes i va aconseguir un parcial de 5-0, gràcies a l’eficàcia tant en la defensa com en la porteria, que els va permetre posar-se ja deu gols per davant a falta de només deu minuts. Aquests últims deu minuts van servir perquè els visitants poguessin maquillar una mica el marcador deixant-lo al final del partit amb un 30 a 22.

Segona victòria consecutiva que permet als igualadins complir el petit objectiu de guanyar els dos partits seguits que es jugaven a casa. Si es segueix jugant així millorant petites coses les victòries seguiran arribant. La setmana que ve l’Igualada es desplaça fins a Lloret de Mar amb la intenció de seguir en aquesta línia.

Entrenats per Eduard Ortolà, van jugar: Ton Casellas (2 a.), Jordi Bermejo (2 a.) i Hilario Canales (6 a.), com a porters. Roger Calçada (7), Esteban Lezama (3), David Cubí, Juan Carlos Aguila (1), José Luís Álvarez (6), Pol Cantero (4), Adrián Suero (6) i Miquel Albareda (3).

Col·labora: Gràfiques Cubí

PRIMERA CATALANA SÈNIOR FEMENINA.1ª FASE. Grup  A .Jornada 5

Victòria De Consolidació

H. Santpedor 17 – Club Handbol Igualada 30

Dissabte passat les jugadores del primer equip femení del C H Igualada es van desplaçar fins a Santpedor per jugar la cinquena jornada de la 1ª fase de la seva lliga.

El partit, començava amb les igualadines avançant-se en el marcador, gràcies a un joc que alternava la velocitat als contraatacs, amb la bona elaboració de jugades tàctiques, això va permetre a les jugadores de l’Igualada arribar a la mitja part amb 5 – 16.

A la segona part, amb un parcial de 4-0 les igualadines deixaven clar que no tenien intenció d’abaixar el ritme, a la qual cosa l’equip local va respondre augmentant la duresa en el seu joc, que en ocasions a l’arribar tard a les jugades, provocava cops innecessaris. Fruit d’aquest joc les igualadines, van patir la lesió d’una de les seves jugadores, acabant el partit 17 – 30 per a les igualadines que es consoliden com líders del seu grup.

Pel C H IGUALADA van jugar: Nora Muñoz, Laura Baraldés, Jordina Marsal, Jana Sendra, Raquel Arnau, Laura Ferrera, Alicia Nieto, Ainoa Rizo. Portera: Miriam Pla. Entrenador: Jordi Riba

Col·labora: Centro de limpiezas Igualada

JUVENIL FEMENÍ. LLIGA CATALANA.1ª FASE. Grup Únic. Jornada 6

Així sí, anem amunt!

H. Gavà 25 – Club Handbol Igualada 21

Bon partit  de  Handbol de l’equip Juvenil Femení  disputat aquest diumenge dia 17 de novembre a les 10,30 hores  al  Pavelló de Municipal de Gavà, Jaume March contra el Club handbol  Gavà.

Les nostres jugadores avui han fet sense cap mena de dubte el millor partit d’aquesta temporada,  controlant i dominat el joc bona part del partit, enorme defensa, i bon atac a la primera part,  partidàs de la nostra portera que ha estat molt atenta i  encertada els seixanta minuts.

El joc desplegat per les nostres jugadores, ha estat perfecte durant el primer període, més que  bona primera part en conjunt, sobretot en defensa demostrant que jugant a aquest nivell, es pot guanyar a equips amb molt ofici i de gran qualitat com el rival d’avui, recordem que el Club  Handbol Gavà es quart classificat a  la lliga.

El domini del Club Handbol Igualada, ha estat molt  clar a la primera part,  tant en defensa, com en l’aspecte ofensiu, en alguns moments el resultat era favorable a les nostres jugadores de forma molt clara, sense que l’equip rival es posés en cap moment per davant en el marcador, al final  el resultat  d’aquesta primera part 11 a 12.

A La segona part les nostres noies, han  sortit de nou molt motivades, els primers 15 minuts d’aquest segon temps  ha estat de domini igualadí i només deu minuts, en els que hem tingut algunes pèrdues de pilota, i hem baixat una mica el ritme en defensa, han permès a un fort  equip local que finalment podés remuntar el resultat advers,  i guanyar el partit.

L’equip ha demostrat que jugant  així, si poden!!.Segur que amb aquesta força i motivació, arribaran els triomfs.  L’afició igualadina que s’ha desplaçat amb l’equip vol continuar disfrutant del joc que saben fer aquestes noies, esperem que aquest partit sigui un punt d’inflexió en el camí cap una bona classificació final en el campionat. Enhorabona jugadores!!!.

Entrenador Bernat Ruiz Garcia. Jugadores: Iola Godo, Elena Mínguez Navarro, Marta Muñoz Sánchez, Ana Vázquez, Andrea Torregrosa, Marina Agut  ,Maria Noguera , Júlia Estany, a la porteria.

Col·labora: Torregrosa Advocats

JUVENIL MASCULÍ. LLIGA CATALANA.1ª FASE. Grup B. 1ª Jornada 6

Sense abaixar els braços

Club Handbol Igualada 25 – BM Granollers 41

 Partit jugat el 16-11-2013   a les 19:45  lloc  Pavelló Les Comes d’Igualada

L’ equip de l’Igualada de Handbol juvenil s’ha enfrontat aquesta vegada a l’equip que sobre el paper és el millor del seu grup , el Granollers, un equip amb tradició i molta solidesa dins l’handbol a nivell de Catalunya i a nivell de l’estat espanyol.

Els nostres nois han fet una primera part molt bona , sobretot els primers 22 minuts de partit ,el marcador demostrava el que es veia a la pista , el joc de l’Igualada no tenia res a envejar al dels jugadors del Granollers i el marcador ho relaxava ja que inclús durant uns moments els nostres han anat per davant d’un gol, 13 a 12 , però l’esforç que es fa en aquests partits , mol trepidant, passa factura i el cansament es comença a notar , perdent pilotes , passades errònies , tirs a porta sense efecte, etc., i els últims minuts de la 1ª part els dels Granollers s’han anat de 5 gols acabant  14 a 19.

A la segona part tot i l’esforç de l’Igualada , la diferència de banqueta s’ha fet notar i el no poder canviar  jugadors ha demostrat que una banqueta la de l’Igualada  amb 9 jugadors , 2 d’ells porters, o sigui , solament 7 jugadors de camp, només podia fer un canvi per poder descansar i quan l’equip del Granollers anava amb 14 jugadors i podia fer sis canvis per descansar. Això es nota i es demostra ràpidament en el marcador , el Granollers de mica en mica s’anava en el marcador i el partit ha acabat amb una diferència de 16 gols a favor del Granollers  ;   25  a 41. 

Tot i això hem de felicitar a l’equip de l’Igualada que ha sabut demostrar un bon joc davant el poderós Granollers  i que no han baixat el braços en cap moment.

Entrenats per Pol Cantero , han jugat: Jordi Vilarrubias, Marca Tarrida (porter) , Daniel Fons, Sergi Garcia, Carles Serra(porter) David Diaz, Cesc Carrer, Jordi Grado i Adrian Cano. Lesionat : Pere Sendra. 

 Col·labora: Loteria Estació i Sendra&Enrich

INFANTIL MASCULÍ “A”. LLIGA CATALANA.1ª FASE. Grup B. 1ª Jornada 5

Bon partit davant el Granollers

Club Handbol Igualada 23 – BM Granollers 37

Bon partit el jugat a Les Comes per part del Granollers i l´Igualada, un Granollers amb molta qualitat que va anant imposant ,poc a poc i sense alts i baixos, un ritme de partit que va costar seguir per part de l´Igualada i que a diferència del seu rival no va saber mantenir un nivell constant cosa que va provocar al final un marcador de 23 – 37.

Tot i això no hem de desanimar- nos i hem de continuar lluitant com sabem i ananr millorant perquè la nostra lliga comença ara.

Molts ànims pels nostres jugadors !!!

Per l’Igualada van jugar:Max Segura, Dani Navarro, Iker Sabuquillo, Nil Subirana, Jose A. Herrería, Pep Bové, Arnau Capitán, Cesc Carles, Ivan Ruiz ;Martí Méndez i Joel Solanelles a la porteria. Toni Barrantes, lesionat. Entrenador Roger Calçada,Pere Sendra i Marc Tarrida.

Col·labora: Soloraids

INFANTIL FEMENÍ.LLIGA CATALANA. 1ª FASE.Grup Únic.  Jornada 5

Primera victòria

CH Ribes A 15-Club Handbol Igualada  25

Aquest dissabte dia  16 les nostres infantils es van enfrontar contra les de Sant Pere de Ribes, en un partit on les igualadines sobretot van desmarcar-se per les bones jugades en equip,bons contraatacs i una molt bona defensa,dominant en tot moment el joc, acabant la primera part amb un marcador de 5-12 i segona i final del partit en un merescut 15-25.

Així doncs, cal felicitar-les i animar-les a que continuïn amb aquest bon joc.

Jugadores: Aida López,  Alba Casé,  Amanda Sanjuan ,  Ane Crespo,  Èlia Torreblanca ,  Emma Jové ,  Jana Elvira,  Judit Robusté ,  Júlia Subirana, Olga Núñez ,  Laia Moyes  i a la porteria:  Txell Comellas  i  Nuria Rizo Entrenadora: Laura Baraldés i Jordina Marsal.

CADET FEMENÍ. PRIMERA CATALANA. 1ª FASE. Grup A. Jornada 5

Un  empat amb regust agredolç

Club Handbol Igualada  22 – CECAT Tàrrega  22

Dissabte 16 de novembre a les 12:30 hores a les pistes polivalents del complex esportiu de les Comes de la ciutat d’Igualada es jugava el partit corresponent a la 5ª jornada de lliga de la Primera Catalana cadet femení d’handbol a on s’enfrontaven el primer contra el segon classificat.

El partit va començar pràcticament sense temps per escalfar. El matx va viure dues parts ben diferenciades. La primera part amb un bons minuts de les igualadines que aconseguien un parcial inicial al marcador de 3 a 0, després les jugadores del Tàrrega van anar entrant al partit i van anar disminuint les distàncies al marcador fins al punt de posar-se per davant. La veritat, és que en aquesta primera part el C.H.I no va acabar mai de trobar-se còmode al partit per diferents motius, però, sobretot, degut al joc defensiu tan tancat de les rivals, joc amb una defensa 6:0 extremadament plana i que en moltes, moltíssimes ocasions acabaven defensant dins l’àrea. Tot i així, les joves jugadores de l’Igualada no van defallir en el seus esforços i treball i van continuar lluitant per aconseguir una victòria que les permetria seguir liderant la competició. A la mitja part el resultat era de 10 a 13 a favor de les visitants.

En la represa les igualadines van sortir a la pista amb un idea clara, la de intensificar el ritme del partit, per això, l’entrenador local va modificar el seu joc tant en atac com en defensa.  Jugant així amb una defensa molt més profunda i pressionant sobre les rivals i en l’atac estàtic van passar de jugant amb el clàssic 3:3 a un 2:4 amb un clar objectiu de dividir la defensa tant plana de les jugadores del Tàrrega.Tots aquests canvis van donar el seu fruit i al minut 42 de partit el C.H.I ja havia remuntat el partit posant al lluminós un resultat de més dos gols a favor seu. Tot i així les rivals, després d’un temps mort del seu entrenador, van saber reaccionar i empatar el matx.

Les noies del C.H.Igualada van aconseguir un empat que les segueix mantenint al cap davant de la classificació.

Pel Club Handbol Igualada dirigides per Joan Alcoberro van jugar: Irene (portera); Núria (portera); Paula; Cristina; Maria B; Carla; Maria M; Èlia; Marcel·la i Marta.

INFANTIL MASCULÍ “B”. PRIMERA CATALANA. 1ª FASE. Grup A. Jornada 5

Club Handbol Igualada – HP Cerdanyola B

CADET MASCULÍ. SEGONA CATALANA. 1a FASE. Grup B. Jornada 5

Club Handbol Igualada 22 – EH Sant Vicenç 31

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *