FINAL TOP-4 JUVENIL A TORTOSA

El Juvenil Masculí  subcampió de segona catalana en el Top-4 celebrat a Tortosa el Passat cap de setmana

C.E. Tortosa –   Handbol Terrassa

C.H.Igualada – Juvenil Handbol La Llagosta

 El dissabte passat va començar aquesta final que enfrontava als 4 millors equips de la lliga 2ª CATALANA. L’ Igualada es va enfrontar a les 20 hores en la 2ª eliminatòria amb La Llagosta , partit molt intens i igualat en la primera part que va acabar a la 1ª part 14-12 a favor de l’Igualada i a la final del partit els nostres jugadors  van guanyar per 36 a 26 . Els Igualadins van jugar amb molta intel.ligència i jugades espectaculars, això va fer que a la segona part la distància es fes mes gran, guanyant per 10 gols de diferència.

 Dues hores abans, a les 18 hores van jugar el C:E tortosa  contra el H.Terrassa, el partit el va guanyar el Terrassa, per lo que la final per l’endemà quedava entre el H.Terrassa i el C.H. Igualada.

Diumenge a les 17 hores es van enfrontar els C.E. Tortosa  contra el J.Handbol La Llagosta per el 3er. i 4art. lloc aconseguint els del CE Tortosa la 3ª plaça , donant una imatge espectacular ja que van guanyar per 20 punts de diferencia als de La Llagosta els quals van acabar totalment desmuntats incomprensiblement.

A les 19 hores s’enfrontaven el H. Terrassa i el CH Igualada , el partit va començar molt igualat  amb joc molt intens i dur però net i sense errors arbitrals, l’Igualada guanyavem al acabar aquesta 1ª part  per 15 a 16 i semblava que podríem plantar cara al tot poderós equip del Terrassa, però a la segona part el partit s’anava complicant, els arbitres van començar a expulsar amb 2 minuts a jugadors d’ambdós equips i els nervis van començar a aflorar a les duesbandes , va haver expulsions per dobles de 2′ als 2 equips i això a nosaltres ens va desmontar totalment l’estratègia. Aquestes decisions arbitrals , molt estrictes, no vam saber mantenir la tranquil·litat davant un partit tant important i varem acabar perdent per 8 gols 32 a 24  , quan realment la diferència entre els 2 equips no era ni molt menys lo que sembla pel resultat. 

Hem de felicitar i agraïr als nostres jugadors per la bona temporada :  Sergia Garcia ( Premi al Millor Jugador del torneig) , Adria Cano, David Holgado,David Diaz, Raül Ubia, Jordi Vilarrubias, Jordi Grado, Miquel Albareda, Dani Fons , Marc Tarrida, Aleix Royo, Dani Jové i Iban Sanmiguel i el seu entrenador Pol Cantero . 

Moltes gràcies nois, hem quedat segons però hem disfrutat , patit i plorat d’emoció ,sou un exemple d’equip ja que a més d’un equip d’handbol sou un grup d’amics que heu aprés a donar-ho tot per l’equip , heu lluitat , heu plorat i heu guanyat tots junts , Tots sou UN , tots sou els millors , sense distinció VISCA ELS JUVENILS!!  VISCA EL C.H.IGUALADA!!!  Queden encara moltes finals a jugar!!!

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *