Club Handbol Igualada

logo_2-removebg-preview (2)

Primera jornada amb desplaçament a Bordils, bon partit de l’Igualada i primera victòria.

TERCERA CATALANA PREFERENT SÈNIOR MASCULINA(1ª Fase)Grup A.Jornada 1

HANDBOL BORDILS 33 CLUB HANDBOL IGUALADA 36

L’equip igualadí encarava aquest partit amb força i ganes. El primer partit que l’equip disputava a la nova categoria amb molt respecte ,nous equips i millor nivell al que estaven acostumats .L’equip es desplaçava a Girona amb algunes baixes però convençuts i amb l’objectiu ben clar des del primer moment.

El partit va començar amb un intens joc i una gran efectivitat per part de l’Igualada que en tan sols 10 minuts ha aconseguit una diferència de 6 gols (3 a 9), durant la resta de la primera part, la diferència ha anat reduint degut a una progressiva millora del joc del CH Bordils, resultat al descans (16 a 18).

Al inici de la segona part l’Igualada no ha pogut fer el seu joc degut a una millor pressió defensiva dels bordilencs que els ha permès reduir el marcador i fins i tot ha arribat a tenir una avantatge d’un gol favorable. A partir del minut 15, novament la millora del joc per part igualadina que novament s’ha posat les piles ,han donat una victòria final de 3 gols, (33 a 36).

Bon començament per l’equip igualadí en aquesta nova fita i clars objectius a assolir en aquesta primera fase.

Dirigits per Carles Oller han  jugat: Toni Martínez(p)(6at.),  Hilari Canales(p)(9at.), Sergi Velasco (1), Carles Oller, Jordi Salom (3), David Cubí (8), Esteban Lezama (6), Edu Lezama, José Luis Álvarez (4), Adrián Suero (11),Martí Ruíz (3) i Èric Elvira.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *