-La iniciativa de la Federació Catalana d’Handbol, que tindrà lloc diumenge a Les Comes, pretén promocionar aquest esport en les categories d’iniciació
-Hi prendran part 48 equips procedents de 26 entitats d’arreu de Catalunya
-La jornada servirà per a recaptar fons per a La Mataró de TV3, dedicada a la regeneració i transplantaments d’òrgans i teixits
El Club Handbol Igualada ho té tot a punt perquè diumenge al matí (de 10:00 a 14:00 hores) pugui celebrar-se la VI Trobada HandboliCat Ciutat d’Igualada. En total hi prendran part 48 equips d’arreu de Catalunya de 26 entitats.
Un cop tancat el període de preinscripció, s’hi han apuntat 4 equips prebenjamins mixtes, 11 equips benjamins mixtes, 11 equips alevins masculins i 11 equips alevins femenins i mixtes. Les trobades HandboliCat són una iniciativa de la Federació Catalana d’Handbol i tenen com objectiu promocionar aquest esport en diferents ciutats de Catalunya en les categories d’iniciació.
A la trobada d’Igualada, però, al marge dels partits de les categories d’iniciació, també hi haurà un torneig triangular infantil femení (3 equips), un triangular de veterans (3), un partit de veteranes (2) i un triangular de special handbol per a discapacitats psíquics (3 equips).
Pel que fa a la participació de les entitats anoienques, hi seran representades les escoles vilanovines Joan Maragall i Pompeu Fabra, a més del Club Handbol Igualada, que organitza l’esdeveniment amb el suport de l’Ajuntament d’Igualada i el Patronat Municipal d’Esports.
Trobada solidària
Com cada any, el Club Handbol Igualada aprofitarà la trobada per recaptar fons per a la Marató de TV3, enguany dedicada a la regeneració i transplantaments d’òrgans i teixits. Així organitzarà diferents activitats per a promoure donacions, entre elles una xocolatada, gentilesa del bar de Les Comes. Les racions de xocolata desfeta valdran 1 euro i aquests diners es destinaran a La Marató. Per als jugadors participants a la Trobada HandboliCat, la xocolatada serà gratuïta. L’any passat el Club va recaptar 398,19 euros.