Els alevins a Tàrrega
El passat diumenge 20 de març, l’equip aleví femení del Club Handbol Igualada va disputar a la Trobada de Tàrrega els seus dos primers partits de lliga, contra l’Associació Lleidatana d’Handbol i l’ACLE Guissona.
El primer partit contra l’Associació Lleidatana d’Handbol va ser un partit fàcil per a les nostres jugadores, que van guanyar còmodament davant l’equip lleidatà, que no va ser capaç de plantar cara al joc de les igualadines.
Al segon partit contra l’ACLE Guissona, les nostres noies es van haver d’esforçar una miqueta més per aconseguir una avantatge davant les noies del Guissona, amb les quals ja es comencen a conèixer, cosa que es nota als partits.
A partir del segon quart del partit, les nostres noies han portat el joc al seu terreny, aconseguint així guanyar també el segon partit.
Els benjamins a Granollers
Molt bona participació de l’equip Benjamí Masculí Del CH Igualada que aquest diumenge ha anat a la Trobada de BM Granollers. Enfrontant-se als equips del CEIP Turonet 2 i la BM ROCA 1 guanyant un i l’altre perdent per poc
Dirigits per Jordi Salom i Eric Elvira,van jugar: Joel Solanellas, Xavier Reina, Agustin Vazquez, Mar Martínez, Mar Espinagosa, Toni Amador, Ivan Rodríguez.